پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
حضور شرکت دنیای هوشمند آوا در رویداد استارتاپ دمو "ورود به صنعت نسل چهارم"

"انقلاب صنعتی چهارم" در راه است

حضور شرکت دنیای هوشمند آوا در رویداد استارتاپ دمو "ورود به صنعت نسل چهارم"

- 1402/11/10

به دنبال انقلاب صنعتی چهارم و الزامات مورد نیاز صنایع استان برای ورود به نسل چهار صنعت، با محوریت بررسی کاربرد هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در صنعت، کاربرد اینترنت اشیا، نقش کلان داده و تحلیل داده، رایانش ابری و رباتیک در صنعت، بلاکچین و...این رویداد در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش مرکز رشد فناوری گناباد، شرکت دنیای هوشمند آوا با ایده محوری اینترنت اشیاء و با ورود به عرصه انقلاب صنعتی چهارم ،ارتباط با تمامی تجهیزات صنعتی، با هر نوع برند و با مانیتورینگ و دسترس پذیری ، با نرم افزار و سخت افزار طراحی شده توسط متخصصان ایرانی و با سرورهای امن داخلی جهت جلوگیری از نشت اطلاعات و همچنین جلوگیری از خروج ارز جهت همکاری با صنایع ، معادن و کشاورزی در این رویداد شرکت کرد.

جعفر فرشچی طوسی عضو هیأت مدیره انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی  در این رویداد گفت: تکنولوژی برخی از واحدهای صنعتی در کشورمان منسوخ شده است، در حالیکه ورود به نسل چهارم صنعت نیازمند الزامات و شرایطی است تا امکان بهره‌مندی از آن در حوزه تولید و صنعت مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

هدف اصلی رویداد استارتاپ دمو، جلب توجه مخاطبان، جذب سرمایه‌گذاران و ایجاد اعتماد به محصول یا خدمت در بازار است، به عبارت دیگر استارتاپ دمو یک فرصت است تا مشتریان و جامعه کسب و کار با نمونه‌ای از ایده‌ها و امکانات محصول آشنا شوند.


استارتاپ دمو می‌تواند پله‌ای برای رشد و توسعه بیشتر محصول یا خدمت باشد.

35 واحد دانش‌بنیان، 80 محصول را به دبیرخانه این رویداد ارسال کردند

گفتنی است این رویداد یکشنبه 8 بهمن ماه در مشهد مقدس، سالن همایش اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی خراسان رضوی برگزار شد.

دانلود پیوست خبر
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.